15 september, 2008

Fototriss - Underifrån



Temat för veckans Fototriss är Underifrån.
Alla 3 bilderna är tagna med min lilla kamera: Canon IXUS 800 IS

Bild1. Vi har en start och landningsbana för luftballonger nära vårt hus - så jag får ofta förmånen att se ballonger underifrån.




Bild 2. På min hundpromenadsrunda står två spöklika helt kala träd som jag kan ser underifrån.



Bild 3. Jag är svag för den konst Tage Andersen skapar med bl a blommor och rost. Denna paviljong där murgrönan letar sig upp står på Liseberg.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gillade ettan och 3an, fint fotat

Ha en fin tisdag ;)

Anonym sa...

Vackra bilder. Den sista tycker jag var extra vacker. :)

Anonym sa...

Luftballongen är min favorit

Jah Hollis sa...

Fina bilder. Luftballonger är rätt tacksamma motiv.

Anonym sa...

Kul med andra vinklar

Susanne Lindén sa...

Jättefina bilder! Paviljongen blir min favorit.
Ha det gott!