22 februari, 2009

Fototriss - Fel sak på fel plats



Veckans fototriss är Fel sak på fel plats. Jag skulle kanske vilja kalla det för fel sak på rätt plats eller rätt sak på fel plats ;-))
Bild 1: är min äldsta hund Matilda som älskar vårsolen - cool är hon som bara den.




Bild 2: Jag deltar i en smyckestävling där smycket ska innehålla del/delar som inte är en traditionell smyckesdetalj = fel sak på fel plats . Jag har gjort några smycken med nyckellåsbrickor - kul att tänja på fantasin.



Bild 3 tog jag med en mobilkamera för ett år sedan. Jag hittade en soffa helt fel placerad i kanten av golfbanorna i skogen - verkligen fel sak på fel plats.
Tyvärr hade jag inte någon bra kamera med mig - händer lite för ofta när de oväntade motiven dyker upp.

6 kommentarer:

Amonazon sa...

Fel sak på rätt plats stämmer ju bra på den coola jyckens solbrillor.

sinneskatten sa...

Din felplacerade sak på smycket blir rätt! snyggt.
Soffan ute i ingeting blir min favorit

Synnøve. sa...

Hundbilden vinner hos mig.
Kram synne.

Anonym sa...

Ja, det var en riktigt cool hund!

Anonym sa...

Fina foton i din triss.
Så klart så vinner jycken hos mig -bara en golden klarar av att se så cool ut.....L*)

Maud sa...

Jättefina foton!
Skulle bara titta in, men blev fast...
Hit lär jag återvända!