01 februari, 2009

Fototriss - Så här ser det ut där jag är idag



Veckans fototriss gåt ut på att man ska ut med kameran och dokumentera nuet - precis så här ser det ut där jag är idag.
Kamera, två hundar, två koppel, två vantar och massvis med kläder - ut i en underbart solig natur kl 8 på morgonen.
Till och med hundarna tyckte att det var vackert - efter att ha skuttat omkring på golfbanorna, ätit på pinnar och rullat sig i frosten på marken så satt de stilla och såg ut på Delsjön.




Någon har skrivit GÖTEBORG i snön på isen - vackert tyckte jag och gick hem - tände en brasa, åt frukost och bakade semelbullar till mannen. Så bra jag har det ;-))

12 kommentarer:

Anonym sa...

Den första blir min favorit. Hundtokig som man är.
Ha det gott.

Anonym sa...

Vad vackert du har hos dig! Fast sol, det har vi med..=)

Anonym sa...

ååhh så vackert! den första bilden blir min favorit..fast jag gillar Göteborg oxå ;)
Ha en bra dag! Kramis

Anonym sa...

Bild nummer ett blir min favorit! Är man hundägare så är man!

Anonym sa...

Mycket fina bilder! Gillade första bilden bäst. Ser ut som om hunden sitter och filosoferar. :)

Agneta sa...

Så vackert. Bild nr 1 blir även min favorit.

Anonym sa...

Jag förstår vovven. En sån utsikt är förtrollande!

Synnøve. sa...

Jag sitter bara och njuter.
Första bilden är nog bäst.
Kram Synne.

Hanna sa...

Hej! Vilka fina bilder du bjuder på. Hunden ser ocks¨å ut att njuta. Den bilden blir min favorit. Ha en bra vecka!

Anonym sa...

Alla tre är vackra men favoriten blir första. Väldigt vacker bild på din hund

Jah Hollis sa...

Fina vinterbilder du tagit. Jag gillar den med hunden i motljus bäst.

Anonym sa...

Väldigt vackra vintervyer!